tisdag 22 mars 2011

Suck..Å lite mer suck...

Vaknade i Söndagsnatt av den jävligaste magvärken,sen var det toarace stup i kvaren..Somnade strax innan klockan ringde 04:45 och var skapligt trött..Måndagen ( igår?tappar dagarna känns det som) tillbringade jag mestadels på toa och i ryggläge..
Kunde ändå äta middag igår på kvällskvisten och sen har det varit ganska ok,så jag har väl ätit nåt konstigt gissar jag..Vet bara inte vad,för Familjen och jag har ätit lika mat och dom andra har mått bra..




Jag är så less på att det ena verkar avlösa det andra hela tiden..Är det inte rygg o axlar,så är det nån visdomstand,och spökar inte den så får jag spysjuka..
Och denna trötthet som jag inte vet hur jag ska få ordning på..
Nää,det är inte trevligt,inte alls..

Så,nu har jag gnällt ur mig igen,och jag kan just inte göra så mycket mer åt detta..Så nu biter jag ihop ett tag igen.

Vore dock himla mysigt att typ må helt bra i låt säga en vecka i sträck..Fick kanske en chock då,för det har ju inte hänt på evigheter.

Skitkropp!!

Så,nu är jag klar..
Ska fixa disken och sen ta en lång varm dusch,och senare ska jag möta Min Fina på stan.
Ingen aning vad jag ska hitta på för mat idag,men det löser sig..

Inga kommentarer: