fredag 29 april 2011

Fredag

Vi var ju iväg igår och fixade pass,och både Jag o Micke såg ut som gangsters på förhandsvisningen. Nästa vecka får vi hämta dom,och det betyder ännu ett steg närmare resan.
Idag ska jag kolla på nätet efter badkläder,vilket kan innebära en traumatisk upplevelse.
Det slutar väl med att jag ligger i ett hörn och tuggar på en toffla eller nåt.Vi får se.

Jag kommer ihåg när jag var yngre,då höll man alltid på o klippte sig själv och det var inga problem.Jag kommer dock inte ihåg hur resultatet verkligen blev.
Jag skulle verkligen vilja hinna klippa mig innan vi åker,dels för att få det enklare att sköta och för att slippa använda 60 liter balsam i veckan.
Jag har så tunt o äckligt hår och tror att en rejäl uppklippning vore nåt.
Kanske ska testa själv,och om resultatet blir så här så kanske jag kan starta en ny hårtrend?


Så..Nu fixa mer kaffe och sen kika på badkläder..Wish me luck!

Inga kommentarer: