torsdag 19 maj 2011

Darrande underläpp

Fy fasen..Jag gick ner och hämtade upp tvätten,och precis när jag tagit ner sista handduken från linan så gick strömmen.

Det finns ju fönster i tvättstugan,så det var ingen fara,men när jag skulle gå genom källargången så höll jag på att börja böla.

Usch vad otäckt,och naturligtvis hann jag skrämma upp mig själv och tyckte jag hörde steg bakom mig.

När jag äntligen kom upp i porten så ville jag bara ut fort,men då var ju porten låst,så jag panikgrejade med låset innan jag äntligen kom ut.
Vår portdörr var också låst,och det blir väl så när strömmen går.
Nu ska jag passa på att duscha när vi har lyse igen.

Jag tycker ju det är olustigt att gå i den där källaren även när lysena funkar,så gissa om jag var skraj..

Men nu är det bra igen.

Inga kommentarer: