onsdag 29 juni 2011

Jag skulle göra en skitviktig sak idag.

Det där skitviktiga jag skulle göra idag har jag nu gjort.
Det var en tävling där man klockan 12 skulle klicka på en länk i sitt mail och registrera sig för en chans att vinna ett par Glasögon...
Som ni som sett mina vet så borde jag verkligen ha den turen.


Jag klickade typ 12 sekunder över 12 och för en stund sen fick jag ett nytt mail:

Grattis!

Du är en av de 1000 personer som får ett par gratis glasögon från LensWay!

Jag vann ett par !!!!!!!!!!!



Och som om inte det vore nog...



Så vann Micke ett par oxå !!!!! ( Jag gick in på hans mail ca 17 sekunder över 12 och klickade )

Grattis!

Du är en av de 1000 personer som får ett par gratis glasögon från LensWay!

Helt jäkla otroligt kul.

Måste kolla upp hur länge detta gäller för vi måste ju göra synundersökning,och det kan inte bli förens nästa månad.

Men i alla fall så..
Just idag känns det som att lyser lite extra på oss.




2 kommentarer:

Sussie W sa...

GRATTIS ! Det är ni värda!
Love ya

Catta sa...

Tack Pumkin <3