fredag 29 juli 2011

Skultunahäng.

Jag har massor med kusiner, och vissa vet jag inte ens vilka dom är, men i alla fall.. Dom jag vet och dom jag ( Vi ) lärt känna är som balsam för själen. Satan så djup jag blev nu.. Med all rätt faktiskt.* Hjärta*

Hur som..Igår kom en av kusinerna, Kenneth och plockade upp Mig, Oppe, Micke o Hunden för avfärd mot Skultuna.

Hur i hela fridens dar kan man tacka nej till att umgås med människor som bara är skoj, och det bara är trevligt ? Känns knasigt att göra det.

Kameran var med, och under kvällen togs det ca 160 bilder, och tro mig, ni vill INTE se alla, men några får ni se nu i total o-ordning.
Jag kör bara på.

Mitt i natta spelade vi Wii, och här är det Oppe o Micke som dansar som värsta John Travoltorna, för det finns bara en vinnare..

Å, maten..Herregud..Maten! Detta är en sallad som liksom bara sjöng sig in i munnen..Jag kan inte förklara hur god den är.

Detta är två typer som hamnade i poolen, tillsammans med Ankie o Apan..Å ett par Mojito också.
Vilka det är på bilden?
Inte fasen vet jag..Dom trängde sig på.. *Skrattar i mjugg*
Jag är fortfarande nyfiken på vart dom tog vägen sen. Himla kul tjejer dom där två * Hjärta*

Nattbad..Oppe, Kenneth o Micke bastade medans jag och K knypplade. Vi skulle knyppla en tavla till nån förening i Karbenning. Vi Knypplade och dom där plaskade som galningar..

Efter en lång stunds knyppling så var vi så värda varsin alkoholfri irish..*Ljuger som en blind höna*


Jag kanske lägger ut mer bilder nån annan gång..Men då måste jag fråga om lov först..
Vi fullkomligt funderar på att packa våra tillhörligheter o flytta till Skultuna, till flygeln. Jo, det får nog bli så.
Tack än en gång Bästa Kusin K med din fina familj för vi fick komma *Hjärthelvete*


Nu har vi inte tid mer ikväll, för vi håller på o packar.

Inga kommentarer: