tisdag 30 augusti 2011

Kul humor ??

Snubblade in på en blogg där nån brud gör videoinlägg och berättar olika "roliga"?? saker. Enligt hennes övriga läsare så är hon skitrolig, och jag försökte verkligen hitta nåt som var kul, men lyckades inte.

Jag kollade på ett inlägg ( ville inte slösa min tid på fler). Och där sitter hon och beklagar sig att hon är så vimsig och glömsk och att hon varit förbi nåt ställe för att få ordning på sina papper till hennes firma hon ska/har startat, men det var så jobbigt och hon blev bara förvirrad. Lika så blev hon förvirrad när hon skulle fylla i papper för att lämna till soc för att få socilabidrag.. Egen firma och Socialbidrag ??

Nåväl, skitsamma, det som folk i det inlägget verkade tycka var skitkul var att hon tyckte allt var så besvärligt och förvirrande så hon ville gå till en läkare och få diagnosen Downs Syndrom ??!! För då skulle hon kunna skylla allt på just det, att hon minsann hade en diagnos.
Hon skulle exempelvis kunna skylla på sin diagnos den dan hennes barn frågar varför hon var så korkad när dom växte upp..
Alltså, förlåt mig, men vad är roligt?

Jo, och så är det tydligen så synd om henne för hon är skitfattig, så folk skänker pengar till henne, och tycker dom är ascoola när dom gör det och skriver glatt inlägg på sina bloggar att dom gjort det.Pinsamt.

Som sagt..Jag fattar inte.
Jag tänker inte länka till hennes blogg, men är ni nyfikna så googla lite så hittar ni säkert henne.

Jag vet i alla fall vilken blogg jag inte tänker besöka igen.

Inga kommentarer: