torsdag 1 september 2011

Plötsligt hände det ingenting....

Fick svar på ett mail igår..Känslan av att inte "behövas" blir ju starkare när man ser det svart på vitt, men hur är det man säger..Skam den som ger sig. Letar vidare.Nån gång blir det väl napp.


"Hej Catarina

Tyvärr så måste jag säga att vi inte behöver någon mer just nu i personalstyrkan.

Men det var trevligt att du hittade oss och hörde av dig.

Lycka till med jobbsök i fortsättningen

Med vänliga hälsningar

Xxxxxxxxx Xxxxxxxxx"



Väntar även på ett annat mail, men det har inte med jobbsök att göra utan något helt annat.
Tror ju inte vi har sån tur så det "går i lås", men lika där, "plötsligt händer det".

Ska strax städa åt Rådisarna, sen diska, sen ut med hunden, sen....Ja, same procedure as always.

Här är det inga planeringar av latte-dejter med vänninor, shopping i storstan, weekendresor, frissabesök, eller renovering av lyan på det dagliga schemat..

Fast det funkar ganska bra ändå.

Jag är ingen latte-typ som skulle trivas att sitta och snacka massa goja en hel fm med nån.
Shoppa i storstan är inte min grej riktigt-loppis och rea på närbutiken funkar utmärkt ibland.
Weekendresor gör vi då och då kom jag på, och då bor vi faktiskt flott i en Flygel, badar pool och äter gudomligt gott, och som att det inte vore nog så blir vi även upphämtade i en flott bil.
Frissabesök skulle behövas, men det känns som det kvittar ändå.

Renovera lyan vore skitskoj..Verkligen. Och med lyan så kan jag mena nåt helt annat än lägenheten vi bor i.

Råttorna var det ja..Häpp!!


Inga kommentarer: