fredag 21 oktober 2011

Ett par saker att fundera på, eller inte.

Vilken tur att Laila Bagge slapp "föda i direktsändning" som tidningarna gapade om tidigare. Så töntigt. Så OM hon hade fått värsta värkar och vattnet hade sprutat, skulle hon då liksom bara föda medan kamerorna rullade??

Laila hyperventilerar och profylaxar:- " Ahh, vänta lite med ditt bidrag för jag ska bara klämma ut en Idolbebis här"...


Jorden ska gå under nu igen-Närmare bestämt idag..
Jag vill veta vilken tid så jag hinner göra det viktigaste jag har tänkt.
Nyss skurade jag balkonglådor, och snart ska jag klä mig och gå ut i kylan.
Är det nån idé att köpa billig karré och släpa hem om nu jorden ändå ska gå under?
NU vet jag varför den är så billig!!
Smart drag där Ica. Klart dom säljer ut den billigt när jorden går under, för det är ju synd om köttet ska bli gammalt..
Öhhh...Hur tänkte jag nu?


Inga kommentarer: