fredag 21 oktober 2011

Jag färgade håret.. Men det syns dåligt.

Jag verkligen hatar att va på bild om jag inte får göra olika miner..Som ni ser.
Det jag ville visa är min nya hårfärg..
Borde lagt ut före o efter, för det syns ju knappt..
Och frisyren..Vänligen-jag avskyr den ! Jag vill ha lååångt hår.
Vänligen, lägg märke till att jag fejkat det yttersta på ögonbrynen..Varför?
Fråga inte..


Om ni visste hur jag höll på för att få en bild på hårfärgen så skulle ni inte sitta o skratta er harmynta nu.
Den besvärade looken..


Wihiiiii!!!! Vi har köpt en häst, en Fux..


Ok, för er finskspråkiga här kommer det.
Vittu, perkele hyrvenpää. Det sista är inget ord, tror jag. Men jag använder det ändå ibland för att visa att jag är upprörd.


Där står hon..Blickar mot fjärran.Där står hon stolt och jävligt irro för färgen hon köpte var faktiskt-Kopparröd!!


Auf Widerseen.


Vittu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad pratar du om ? Det är Skit snyggt ! Älskade kusin .
Love ya
Kram Pumkin

Catta sa...

I just kove you!!
Märkligt att du kan kommentera.För många säger att det inte går..
Puss på dig!

Simzalaboom sa...

Voi tottajumalauta! Nu lägger du ner med såna hemska ord på världens vackraste språk! Det blev ju skitfint!

Catta sa...

Tack Söta TT <3