fredag 27 januari 2012

Det är så skoj att få paket......typ.

Fick mitt paket igår med baddräkten jag beställde, och direkt jag öppnade paketet så la jag in den i garderoben för jag kände mig inte redo att prova den då.
Men nu efter duschen så kände jag mig helt wild and crazy så jag tänkte att lika bra att prova den så jag vet om jag måste skicka tillbaks o byta.
Sagt o gjort.
Man ska ju ha en baddräkt som sitter ordentligt på så den inte lossnar när den sen blir blöt, och visst satt den ordentligt på.
Jag kämpade som en galning och innan jag hade fått på den ordentligt så såg jag ut ungefär så här :

Tänk sen att den skulle av också.
Hursomhelst, så passade den, men frågan är om det kan bli pinsamt i simhallens omklädningsrum när jag ska ha på o av den ?

Time will tell..Hahahaha

Inga kommentarer: