fredag 27 januari 2012

Fredag igen..

Dagarna rusar på ibland.
Denna vecka har gått fort.
Eller, det var ett par dagar i veckan som var segare än kall sirap, och jag kände mig lite som en myra som fastnat i den kalla sirapen.
Men såna dagar måste också finnas ibland, eller hur ?
Fy så hemskt om alla dagar bara swishade förbi hela tiden.

På morgonen har jag hållit på med ett pysselprojekt som jag ska visa när det är klart-om det inte blir asfult såklart.
Det kommer dock ta nån dag till innan det är helt klart, för det handlar om torktider och justeringar och monteringar. Låter spännande eller hur?

OM det blir bra och jag visar så ska jag även berätta om några missöden som skett när jag pysslat.. Haha, som vanligt alltså.
Micke vet ju och han har skrattat så gott och önskat han hade varit hemma och sett hur det varit.

Vi fick ett sött kakfat av min Dotter, och dom som känner mig vet att baka kakor är inte riktigt min grej. Eller baka överhuvudtaget är inte min grej, fast ibland gör jag det bara för att låtsas vara duktig. Bahhh! Det finns ju färdigt att köpa så varför hålla på o kladda..Nä, seriöst, jag önskar att jag vore en sån pysslig fru/mamma som bakade hej vilt..Eller kanske inte ändå, jag blir mest förbannad på smet o degar och kladd.
Så, ett kakfat utan kakor är ju lite trist...

Så det fick bli ett lök och kiwifat..Å sen kan man byta ut mot frukter och annat skoj.

Och så har jag hunnit drömma mig bort lite.
Kolla så gulligt. Fatta om man hade en trädgård och fixa ett sånt här litet mysrum.


Och detta var också så fint tycker jag.. Vilken färgklick !


Nej, nu ska jag prata en stund med min Kusin och sen fortsätta greja här.

Hej Hopp.

Inga kommentarer: