lördag 21 januari 2012

Lite bilder..

Tömde kameran och slänger upp lite bilder.
Det syns väl inte så bra men om man kollar noga så ser man glitter i snön i alla möjliga färger.
Jag är som en skata och älskar glitter :)
Man kan högerklicka o öppna bild i ny flik så ser man bilderna stora.
Lite droppar i ett träd.
Ernst och Flickorna, och nåt litet yngel ser man också.
Igår kom min Dotter hit och lämnade massa grejer som dom lessnat på, bland annat dessa fina påslakan+örngott som ger lite vårkänslor.
Kommer nån ihåg såna här tavlor man hade förr ?
Jag har en sån delat känsla till dom. På ett sätt är dom fräna, men på ett annat sätt är dom lite hemska..Får se vad vi ska göra med dom.
Jag färgade håret igår, och resultatet blev väl si så där..
Ne, jag skojar. Ville bara tramsa med en bild. På tal om att tramsa så har jag en mapp med bilder som heter just Trams..Haha, vilka jävla kort det ligger där. Borde typ lösenordsskydda den.
Jag pimpade ytterdörren lite, och tycker det blev lite gulligt.
Lite vår-aktigt blev det.
Robban o Micke tyckte dock att det inte var så kul, dom tyckte det blev dagiskänsla i hallen.
Äsch, säger jag då..Det är ju enkelt att flytta dom då det är sån självhäftande plast som fäster överallt och ej lämnar märken.
Tror jag ska sätta dom på fönstret vi har i stora garderoben, sen till våren.
Längst ner på dörren satte jag denna.
Ja, men hej o hopp då.

Inga kommentarer: