lördag 21 januari 2012

Några bilder igen..

Denna är ganska cool..Vi tänkte att när vi lessnar på den så tar vi den gula glasdelen ( det är en värmeljusgrej ) och sätter ner i akvariet, lite snett sådär.. Jo, men det kan bli fränt.


Fifan..Vi köpte nåt paket med krokusar på Lidl, och när vi kom hem o läste hur man skulle göra så blev jag upprörs. 10-12 veckor i ett mörkt, svalt utrymme med tillgång till fläktsystem..Ser vi ut som ett par blomsterodlare? Nä, exakt! Jag pallar inte med sånt så jag ställde dom direkt på fönsterbrädan. Antingen blir det nåt eller inte. Time will tell :)


Ett jäkla tjat om denna Per Morberg, men min egna Morberg fixade så god middag ikväll, och jag lovar att den rödvinssåsen var helt makalöst god.
Min kära man fixade en extra tallrik ifall jag blir natthungrig och visst fasen tänker jag bli det.


Så här glad blir jag när min man lagar god mat och diskar bort allt...
(Jag fick inte komma in i köket ikväll, för han ville fixa o dona själv..Till o med disken..)
Under tiden så fixade jag Robbans dator som av nån konstig anledning blivit seg. Tacka fasen för det när det laddas ner massa skräp och inget fungerande virusskydd osv fanns. Men nu så är det fit for fight igen.
Jag är så jävla bra på att fixa datorer. Japp, det är jag!

Jag älskar min man så mycket, o vi har så skoj.. Nu ska vi mysa med några kalla öl, och sen blir det säkert bowling o boxning..Foten får väl hänga med så gott den kan.

Livet är gott nu :)

Inga kommentarer: