måndag 27 februari 2012

Lite seg idag, och ett litet paket till mig.

Är trött och har ont idag, så jag har vilat på morgonen.
Tog tag i köket och plockade lite, men det går riktigt segt idag. Sov som en kratta inatt så det är väl därför det känns extra jobbigt idag.
Nåväl, det går över.

Fick ett litet paket nyss med posten. En burk med läppbalsam.
Glömmer bort många såna stället där jag klickar i erbjudanden, och så blir det en skojig överraskning sen när det dimper ner nåt i brevlådan.


Maten igår blev egengjord potatissallad och apelsinmarinerad fläskfilé, och så stekta champinjoner med vitlök och persilja.
Idag gör jag fiskpinnar, mos och remoulad. Ibland är det enkla bara så gott.


Sitter med mitt apelsinvatten och ska försöka få igång lite extra energi för det är så trist att vara trött och seg.
Kaffet smakade inte så bra idag.. Skumt.

Ja, ja..Snart är jag nog pigg igen.

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer: