lördag 25 februari 2012

Lördagsmyset innehöll bland annat Grönsaksvaginor

Oh, my god, eller vad man nu säger..
Vi har legat och garvat nedanför ugnen en stund.
Det började så bra.
Vi hade kvar smördegsplattor från igår och tänkte att vi gör nå små knyten med nå gott i.
Mixade mozarella, purjo o tomater, la smörjan på rundlar av smördeg o vek ihop dom som små mini-calzone = inbakade pizzor.
In i ugnen, å när Micke gick o tittade till dom så vrålade han-"Älskling, det ser ut som grönsaksfi**or." ** i detta fall är tt.
Jag rusade dit och kollade..Ja,mycket riktigt..Detta såg jag.
Man ser det man vill se, heter det, men va fan, ni ser väl.. Ser ut som vaginor med nån hemsk könssjukdom.


Jaja, skitsamma..Grönsaksfi**orna smakade bra.
Hahahaha. Här serveras minsann inga skäggbiffar.


Farväl!
På tal om farväl..
Jag sa till Micke just idag att om jag skulle ramla ner o dö, så måste han nog ta bor Sumpli i samma veva, för så mycket som hon älskar mig är helt makalöst.
Mitt lilla hjärta.

Image and video hosting by TinyPic

Inga kommentarer: