onsdag 21 mars 2012

Så sött så..

Köpte dessa miniväxthus igår..
Om det blir nåt av dom återstår att se.


Jord, frön och bytta att plantera i för 8 kr..Inte illa väl?

Nu ska jag snart cykla ner på stan och möta en väninna och så ska vi gå och kika lite på loppisen och sånt där.

Jag vet inte om det är för tidigt att känna nåt av magnethalsbandet, OM det ens kommer visa nån effekt, men jag har sovit med det på inatt och första natten på jag vet inte hur länge så har jag sovit exakt hela natten utan att vakna en enda gång. Jag har inte smort in mig med nåt liniment idag för jag känner inte att det behövs.
Placeboeffekt eller riktig effekt vet jag inte, men jag låter halsbandet sitta på.
Sover jag i natt igen utan att vakna då kommer jag nog tro att magneterna faktiskt gör nytta.
Spännande är det och så länge jag inte har så ont som jag brukar så är jag mer än nöjd.

Inga kommentarer: