lördag 31 mars 2012

Tidig Födelsedagspresent

Igår fick Micke en tidig födelsedagspresent av ICA här i stan.

En bytta med glass


Och ett paket kakor. Dom smakade Baileys, likören ni vet. Jättegoda.


Nån dag när vi handlade lite så kom vi på i kassan att vi måste ha tandkräm, så Micke for iväg och ryckte åt sig första bästa.

Det blev en Euroshopper tandkräm, och det kan vara det vidrigaste jag haft i min käft nånsin, om man bortser från den gången när vi åt chips och Micke bara stirrade på mig, för det hängde ut långa svarta ben ur mungipan på mig. Fy fasen..Det var nån harkrank eller nåt som legat i chipsskålen och jag bara tog en näve o moffade i mig. Uäk!!
Denna tandkräm smakade så mycket parfym så man kan säkert använda den som det om det kniper nån gång.
Jo, men kanske jag ska smeta på ett par strängar bakom öronen och testa..Haha

Köp inte den..Uäk igen.

Vi ska snart ner och handla lite, bland annat blomjord och sen ska vi likt två agronomer plantera om blommor och pyssla. Dom stackars blommorna vrålar liksom när man går förbi dom att dom vill ha ny jord.

Tror vi slänger in en stek i ugnen idag som får sköta sig själv, och kanske mos och en god sås till det.
Jo, men det låter bra, så det kör vi på.

Inga kommentarer: