lördag 24 mars 2012

Vacker dag.

Vi tog en tur ner på stan i det fina vädret.
Gick in på ICA och plockade ihop lite lördagsgodis åt råttorna ur deras fina salladsbar.


Tröttråttor


Svarten vill på upptäcksfärd.


Sumpli försöker säga åt Svarten att komma ut och leka.


Idag var det så soligt och fint så jag valde att ha gröna ben. Tänk grässtå, hahahaha

På Måndag får jag nog lov att ringa Farbror Abdull..Åh, nej jag menar Doktorn.
Igår helt plötsligt så bara "small" det till och det gjorde satans ont, och foten blev blå..

Jag har inte varit till en läkare sen hedenhös så ja, det är nog dags nu. Detta går inte längre.
Åh, fy vad nojjig och skraj jag är för att gå dit...*darrar lite med underläppen*.

Alltså jag är inte skraj för blod o sånt, jag ville ju till och med kolla när dom satte i skruvarna i foten, för jag vägrade bli sövd och fick efter mycket om o men ryggmärgsbedövning, men jag fick ändå inte kolla utan dom hängde upp ett skynke så jag hörde bara hur dom borrade och härjade..

Nu ska vi strax börja med maten som blir hemmasnickrad köttfärspaj..

2 kommentarer:

Fam. Strömberg sa...

Så himla snygga stövlar...jag tror jag dör!

Catta sa...

Ja, dessa stövlar (liksom alla andra jag har) fick jag av min Kära Man i present, och dom är supersköna. Jag älskar dom :)