lördag 28 april 2012

Till min Make..å lite till mig ;)

Köpte en bukett liljor, en söt Surikat, kärlekschoklad och en flaska Per Morbergvin till min man..
Ja, eller vinet å Surikaten var nog till oss båda.


Den är så sjukt söt så jag smälter. Han ska få stå på balkongen bland våra blommor sen.


Äntligen en av Morbergs viner. Nu ska vi ha det vita och rosé-vinet också..Å dom ska ju inte öppnas..Är tanken iaf.


Hunden fick en benknota, men hon blev nästan skraj för den då den nästan var större än henne.


Micke gick just ut med hunden och ska förbereda grillen och jag ska slänga hårfärg i skallen.
Senare ska vi grilla och mysa.
Kommer säkert bilder kan jag tro.

Å,just ja. För första gången har jag köpt en sån mixpåse med olika tips-spel så ikväll håller vi verkligen tummarna.

Inga kommentarer: