tisdag 29 maj 2012

Föremål i kroppen och fina fisken.

Men däremot en tjock sticka under armen..
Jag har känt i några dar nåt som har irriterat mig under ena armen ner mot sidan av revbenen,men tänkte att det är väl nån liten finne eller nåt sånt.
Nyss kliade jag på den och fick tag i nåt hårt och det var en sticka eller en tagg av nåt slag.Inte så liten heller, så nu sitter jag med ett hål rakt in..haha
Nåväl, skönt att den är borta för den har verkligen varit irro som sagt.

Oh,my god!! Det slog mig nu att det är säkert nåt som den där döda spindeln planterat i mig..:O


Ska strax flaxa igång dagen här,men måste bara kolla runt lite om det typ hänt nåt bland favoritbloggar och annat.

Fisken igår vart klockren.
La bitar av torskfileér i en ugnsform.
Blandade en burk skagenröra med grädde.
Hade även en halv fiskbuljong som jag löste upp i lite grädde innan jag blandade med skagen
Hällde detta över fisken och så la jag riven ost på.
Slängde in i ugnen tills det blev klart.Micke o Robban fick kokt potatis till och jag åt
ett ris jag inte testat tidigare.
Långkornigt med vildris.
Hade ju tänkt köpa fullkornsris,men blev sugen att testa detta istället, och det var riktigt gott.
Kan bli tråkigt att alltid äta jasminris som vi oftast gör annars.
Och så tomat och gurka till.
Jag tog även några skivor avokado..Jag skulle kunna äta avokado varje dag för det är så gott.
Sällan finns det mogna avokado i butiken,men igår fanns det så jag passade på att köpa några såklart.

Man kan ju mogna dom hemma annars genom att lägga dom tillsammans med äpplen, men är man sugen direkt så ids man ju inte vänta ett par dar.

Och så hade jag ju köpt ett paket glass-strutar.Vanilj och choklad,men ibland är det väl ändå bra äckligt med sötsaker..Igår var en sån dag..Usch vad vidrigt.


Idag ser det ut att bli bättre väder än igår,åtminstone inget regn hoppas jag.

Tangentbordet lägger snart av så jag måste leta fram nya batterier.Så tråkigt att först hitta rätt sort och sen hålla på och byta. Och jag är för övrigt skitskraj för uppladdningsbara batterier,för jag tror dom ska sprängas.
Ungefär av samma anledning gillar jag inte husvagns-semestrar, för jag tror gasoltuben ska flyga i luften.

Hej Hopp

Inga kommentarer: