fredag 20 juli 2012

Att låta bloggen ligga på sparlåga

Det har hänt mycket på sista tiden..
Syster är väldigt sjuk.
Pappan dog.
Mamman är sjuk.
En ung flicka har flyttat till himlen,och dom som är kvar har en livslång sorg framför sig.
Sommaren regnar bort.


Nääääh...
Jag bloggar när jag känner för det.
Jag kan inte skriva nåt inlägg om jag inte gör det med inlevelse,å det kan jag inte nu.
Mina tankar är på annat håll.

Ta hand om er folket..På bara ett ögonblick så kan er rosaskimrande värld ändras..Från fluffigt rosa till kolsvart svart..

Imorgon ska vi till svärföräldrarna på grillning..Det ser vi fram emot.

Nää,men ändå..Man känner sig ledsen..Man?-Jag gör det och jag är tacksam att jag har en arm jag kan gråta ut på..Mamman,Pappan,Systern,Denise..Fy fan så orättvist livet är ibland.

1 kommentar:

Fam. Strömberg sa...

Men gumman, fy så jobbigt det låter och sorgligt! *Kramar om* Ta den tid du behöver, sörj så länge du vill och umgås och va med dem människor i din närhet som behöver dig och gråt ut hos mannen du älskar! Vi finns här och väntar på dig.
Ta hand om dig gumman...tänker på dig!
Miljoners med styrke kramar Amie