lördag 25 augusti 2012

Cykeltur.

Vi tog oss den där cykelturen till Oti..
Bilder kommer i lite o-ordning för jag ids inte organisera dom.
Men i alla fall så for vi till Oti på Loppis.
När vi kom fram så öppnade himmelen sig och regnet öste ner,så alla loppor packade snabbt ihop sina bord.
Vi for som två skållade troll bland borden för att hinna se nånting,och vi gjorde ETT fynd..

Kungsbron



Blomster på hembygdsgården
Så fint.

Blomster
Och vi tog en sipp av vinet på en favvoplats..Kyrkbron.

En riktig "Mackbild"

Mackmat.Panini...


Fagersta Cable Park..Jag skulle vilja testa,men problemet är att ifall jag skulle falla mitt i sjön så får man tydligen simma in till land. Jag är skitskraj för djupa vatten...
Fast å andra sidan så tror jag att om jag testar så fixar jag det klockrent.. :)





Hej å hå..

Inga kommentarer: