lördag 15 september 2012

Mysmorgon

Det är ganska mysigt att vakna först och sitta och dricka kaffe och läsa nyheter och favvisbloggar.

Och så är det lite skoj att kolla vissas statusar på fejjan.
En del som aldrig någonsin skriver nåt vaknar oftast till liv sisådär vid 2-3 på nätterna och speciellt då fre-lörd nätter.Och då har dom massor att skriva :)
Nåväl dom kanske är blyga på vardagarna :O

I veckan fick Robban en rabattkupong tillsammans med ett nytt csn-kort i brevlådan och rabatten var på Studentmössa...S t u d e n t m ö s s a !!
Herrejisses ungen tar alltså studenten till sommaren.
Jag var in och kikade på http://www.studentmossan.com/
och man blir ju fasen tårögd.. <3
Ska fundera ut nåt trevligt firande för honom.
Han kommer ju vara så stilig i kostym och studentmössa och Mamman kommer böla som en toka. :)


Mervil brukar väcka oss ca tio minuter innan klockan ringer på vardagarna.Då kommer han med sina trampfötter och kurrar så högt så han nästan visslar,och vem har hjärta att inte vakna då?
I morse kom han vid 3-tiden och började trampa och vissla,men då låtsades jag sova för jag hade ingen lust att gå upp kl 3.Han somnade om och nästa trampstund var vid 06:45 så då gick vi upp.


I morse var det rävfritt på prommisen,men nog kollade Hårbollen lite skeptiskt in i häcken minsann.

Nu ska jag gå och pussa min man på pannan lite och fylla på kaffe i muggen.

Inga kommentarer: