fredag 26 oktober 2012

God förmiddag folket.

Det blev lite sovmorgon idag.
Såpass att jag missat tvätt-tiden som började kl 7. Ingen idé att sätta igång nu så jag struntar i det.
Igår grejade jag på med olika saker för att få tiden att gå, så nu är fönstrena i vardagsrummet nyputsade, och så påbörjade jag ett pyssel..Japp, ni läste rätt!
Ska visa er sen, för jag tror att det blir som jag tänkt mig.
När jag höll på med pysslet nån gång efter 21:00 så hörde jag ett par välbekanta steg i trappen, och så nyckeln i låset, och jag blev så jävla glad.
Där stod min väldigt trötta Man som jobbat häcken av sig för att komma hem tidigare.
Jag fixade lite ärtsoppa och ostmackor åt oss, och sen kröp vi ner under täckena, och det tog inte många minuter innan en av oss sov sött.

********************

Jag låg vaken ett tag och tänkte på massa saker, bland annat detta med livet.
Hur orättvist det kan vara mot människor ibland, och vilka förjävliga vändningar det kan ta och försätta människor i sån obeskrivlig smärta och sorg.


Tänker på Er..




Robban har gått till skolan,djuren är utfodrade och pinkade,Micke sover gott och jag ska fortsätta med plock och sånt.
Senare ska vi ut och handla nåt mys till kvällen.
Hade varit mysigt att gå ut och fira oss idag, men det finns så många andra hål att stoppa pengarna i för tillfället så vi hittar på nåt mys hemma istället.
Inte fy skam det heller.
Massa ljus,bra musik och Team Sirkiä, känns som en bra kombo.

Grattis till Oss idag Älskling.



Inga kommentarer: