onsdag 31 oktober 2012

Hej då.

Jag är sjukt trött på anonyma idiotiska kommentarer som ramlar in med jämna mellanrum.
Vore en sak om jag kunde bemöta och få igång nån slags dialog, men det känns som att tala med en vägg att svara på anonyma.
Å andra sidan borde jag strunta i att tänka på dom, men det är inte så lätt alla gånger.

Så överskriften i detta inlägg passar bra med tanke på att detta blev mitt sista inlägg i denna blogg.

Jag startar eventuellt en ny blogg nånstans, eller så struntar jag i det.

Eller om jag kanske bara skulle skriva inlägg som ser ut ungefär så här-

"Idag gick jag på en promenad.
Promenaden var skön, men det var lite kallt.
När jag kom in så tog jag av mig ytterkläderna och sen satte jag mig på en stol och funderade i 4 minuter.
När jag hade funderat klart så reste jag på mig och tog fram en falukorvsring ur frysen.
Den skulle jag använda till middagen, men den var fryst så jag kunde inte skära den i skivor utan fick lov att vänta.
På kvällen tog jag på mig ett par extra strumpor för jag kände mig frusen om fötterna.
Klockan 22:19 la jag huvudet på kudden och somnade efter ca 7 minuter.
Det var en riktigt händelserik dag"


Fast det finns nog något som kan reta gallfeber på folk även i såna inlägg..

Tack o hej!

13 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Usch vad tråkigt, jag som älskar din blogg och ditt roliga sätt att skriva! Dumma dumma anonyma människor!

Engsir sa...

Fan vad tråkigt!

Unknown sa...

neeeeeeeeeeeeeeeej snyyyyyyyyyyyyyyyyffffffffffffffttttttttttttttt nu blir jag ilsk....jävla skitkommentatorer som inte vågar stå för det de säger...

Anonym sa...

Hej chatarina!
jag tycker absolut INTE att du ska lägg ner denna sida. Varför ? jo du ska sprida kärlek och ge alla ljusbärare din erfarenhet, kom i håg att vi är aldrig full lärd och kommer aldrig att bli det heller. dom som attackerar dej är dom sargade som vill vara som du,men rädslan har tagit över deras <3. såå släpp taget kvinna och gåå ut med ljusets kunskap. lite damm här och där,borsta bara bort det och öppna ditt <3 såå kommer allt att lägga sig. varm <3 kram. LJUS OCH GLÄDJE VÄNNEN!<3<3<3

Unknown sa...

Sluta inte blogga för att det finns idioter.
Var den du är och bär ditt huvud högt, sjunk inte ner till deras nivå.
Dom är bara avundsjuka.
Dom vill ju inget hellre än att vara del av ditt liv.
Annars hade dom inte kikat in i ditt liv och lagt ner tid på massa onödiga kommentarer.
Energitjuvar är vad dem är och inget annat!
Kram Pumpkin;-)

Anonym sa...

Ja det är så klart alla andra det är fel på och inte på ditt eget beteende.

Catta sa...

Tack snälla..Men jag kan inte släppa denna så jag är tillbaks.

Catta sa...

:)

Catta sa...

<3

Catta sa...

Tack :)
Vem du än är.

Catta sa...

Love ya Pumpkin <3

Catta sa...

Kära Anonym...(not)
Nu handlade inte detta inlägg om vem som är bättre än nån annan.
Detta inlägg handlade om sjuka kommentarer..Ok?
Jag har inga problem att erkänna mina fel o brister..Hur är det med dig?

Anna-Maria sa...

hejja Cat!