torsdag 22 november 2012

Hurra!

Idag fyller min äldsta son år, så igår skickade jag iväg ett paket med lite smått och gott i till honom.
Hoppas det hinner komma fram idag.

Otroligt uppiggande väder idag, man blir ju så himla fylld av energi och sånt där.
Nja, inte riktigt men vad ska man göra åt saken? Lite gnäll på vädret så är det bara att traska vidare.

Jag ska ner på stan och hämta ut ett paket, och handla lite småsaker till middagen.
Jag tänkte göra crepes idag, antingen med skinkstuvning eller nån köttfärsröra i, och massor med ost innan jag slänger in dom i ugnen.
Gott och kväv-vänligt hahaha.

Sitter och väntar att posten ska dyka upp och hoppas en liten vinst är med som jag vunnit.

Nu kom första posten för dan, men ingen vinst, så får se om nästa posttur har nåt med sig. Men den brevbäraren orkar jag inte vänta på för det kan dröja ända till sena eftermiddan innan den dyker upp.
Varför två utdelningar undrar jag.

Nåväl, skit samma nu drar jag.


Inga kommentarer: