torsdag 29 november 2012

Spanska mandariner bland annat.

 Idag köpte jag hem mandariner från Spanien.
Varför jag gjorde det är för att jag har hört av en mycket kär vän att dom kan göra underverk med hälsan.
Glad att du är hemma igen min vän.

 Igår hämtade vi upp lådor med julgrejs från källaren och så klart så ville Mervil hjälpa till att inventera.

Det slutade med att han blev bannad från lådan eftersom han levde rövare där.

Kolla blicken på NÄPO när hon alltid måste hålla koll o säga till Katten.

Vi har skaffat oss en gammal lavalampa. Hade en förut som gick sönder och har letat efter en ny länge.
Dom riktiga kostar skjortan men denna köpte vi på en köp o säljgrupp på fejjan för en 50-lapp.
Väldigt mysiga och så där lite kitschiga är dom.
Tycke vi iaf.
Så har nån såna här som ni ej vill ha hör av er.

Micke har pysslat middag idag som just nu står i ugnen.
Köttfärslimpa med mozarella o champinjonfyllning.
Kommer bli supergod, för det känns på doften.
Till det äter vi ris och min absolut godaste sås.

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Jag och min man fick en lava lampa i bröllops present för många herrans år sedan! Den var blå runt om och hade en ko på foten. Och själva lavan såg ut som gammal mjölk! Var inte så snygg med andra ord! Det bubblade runt gammal mjölk! Er var mycket snyggare och verkligen värd sina 50 kr! Vår slängde vi när vi lessnade på den, annars hade ni fått den fast det inte var så fin!
Kram

Catta sa...

Ja, det lät lite lustigt med gammal mjölk som bubblade omkring :)

Dom ger ett mysigt sken och häftiga former.Vore coolt att ha en jättestor,typ golvmodell.

Kram på dig.