söndag 23 december 2012

Så himla onödigt.


Tidigt i morse så började magen krångla och jag har farit som ett skållat troll fram o tillbaks till toa stup i kvarten.
Känns ju lagomt skoj med tanke på att vi skulle pyssla Jansson och sånt idag.
Förhoppningsvis är det nåt dåligt jag ätit och det ger med sig när jag fått ut allt..Hoppas det i alla fall för just nu känns varken Janssons eller "angels on horsebacks" som nåt jag skulle vilja äta..
Det är två saker som jag annars brukar längta till varje Jul.

Nåväl, det visar sig hur det blir.

Jag tog mig en cykeltur igår på sena eftermiddan när Micke vilade efter maten.
Tog med kameran och åkte ner till hembygdsgården och tog massa bilder.
Det är så fint där nere och jag ska lägga upp bilderna här om en stund.

2 kommentarer:

Per-Anders sa...

Hoppas magkrånglet ger med sig och du får en härlig jul!

Catta sa...

Tack :)

God Jul till Dig också.