söndag 30 december 2012

Vad är det här för dag?

Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag för det är Älskade Robbans födelsedag.
Vart tog alla år vägen?
Pojken är två meter lång,på väg ut i vuxenlivet,tar studenten i sommar och ska sätta igång med körkortet strax.
Jag vet att det kommer att gå så bra för honom i vuxenvärlden, älskade "lilla" barn...

Idag bestämmer Robban middag och inte helt otippat så har han valt tacos.

Vi ska om ett tag smyga iväg och fixa med det sista inför present o firande.
Jag var lite orolig att det inte skulle bli bra, men nu är jag helt säker på att han kommer att bli så nöjd.

Han har blivit firad en gång redan av syskon och övrig släkt som gav honom körkortsböcker och presentkort på körlektioner.
Jättebra present så nu kan han börja med sitt körkort.
Vi kommer hjälpa honom så mycket vi kan med lektioner framöver.


Jag kan inte skriva nu vad han ska få av oss,eftersom han kikar in här då o då,så det gör jag senare ikväll eller imorgon, men jag är ganska säker på att han kommer bli glad.
Känns bra i Mammahjärtat.


Inga kommentarer: