tisdag 9 juni 2009

Simbadet förra sommaren :-)

Det var nån solig dag förra sommaren som vi följde med goda vänner ner till simbadet för lite mys o bärs,och dom hade med sin ena Vovve.
Så charmig,men väldigt stark.
Micke tog med hunden på en promenad runt omkring därnere,och vi andra tre satt kvar o pratade och mös i solen.
Micke var borta ganska länge,men det tänkte vi inte på då..När jag sen nån dag efter laddade in bilder från kameran så bröt jag ihop totalt åt en bild..Ni kan se den nedanför.

Originalbilden var inte på detta,utan jag hade tagit en bild på våra vänner,men som sagt,när jag laddade in korten i datorn så ser jag detta i bakgrunden..Det var därför Micke var borta så lång stund,för deras "MiniatyBulle" hade sett en boll nere i diket och valde att hämta den..Micke ville inte släppa honom lös,för han var lite slynglig just då(hunden,inte Micke).Så där hade han legat en bra stund och kämpat..Å vad vi har skrattat åt denna bild..
Jag ville inte ta med våra vänner på bilden,för jag har inte frågat om lov.

Inga kommentarer: