tisdag 13 oktober 2009

Kycklingpanna,shampo och balsam..

Jag blir galen på mitt hår..Köpte ett balsam igår (trodde jag ) som funkar bra till mitt slitna elände till hår,och idag när jag skulle duscha så märker jag att jag köpt shampo istället..Åh,vad irriterande!
Har ett par flaskor med annat balsam,men det funkar inte alls längre..Håret blir som svinto av det och det går inte alls att borsta.
Hittade en sida på nätet som säljer ett mycket bra märke,så det ska inhandlas sen.


TONI&GUY..Så bra..



Idag kommer Lille Sixten hit ett par timmar igen.Vi passade honom igår också,och jag ska se om jag får en ett litet videoclip som jag filmade igår.

Idag blir det "Latmansmat"..Är inte vidare pigg,ont i halsen o huvet,så mycket fantasi till mat finns inte. Men trots det så har jag bakat några bullar idag..

Helt ok kycklingpanna från Felix..Bara att steka på ett tag så är det klart.


Nu ska jag dammsuga lite innan Sixten kommer så han inte stoppar nåt löv eller så i munnen..För det ligger ett gäng såna i hallen :-)

Adjö !

Inga kommentarer: