måndag 12 oktober 2009

Ögongodis..

Oj,oj,oj....Vi var hos Mickes föräldrar i Lördags,och där ovanför bordet i vardagsrummet hängde en lampa som var så snygg så jag blev alldelens kär..
Den är inhandlad i Turkiet.
Nu har jag letat på nätet här på morgonen,ifall det går att få tag i såna här hemma,men jag har inte hittat någon än.Det borde finnas nån butik som importerar såna,och nån gång ska jag nog hitta den :-)
Alternativet är att åka till Turkiet o köpa en..Ha,ha..Skojar såklart..Det skulle bli en väldans dyr lampa.Och för övrigt så har jag ingen längtan att åka till Turkiet. Jag är ju en Greklandsfantast.
Det är lika med Cypern,Thailand,Spanien..Dom platserna lockar inte alls..Däremot skulle jag nångång vilja testa att åka till Kroatien,det ser väldigt fint ut.
Ja,ja..Drömmar måste man ha.

Titta på dessa vackra lampor.Är dom inte ljuvliga ?

Inga kommentarer: