tisdag 3 november 2009

Idag är jag snäll igen :-)

Hej på er.
Ganska skönt att få gnälla ur sig ibland,eller hur?
Idag känns det bättre :-)

Har haft tvättstuga och är klar med den.Nu ska jag ta itu med disken och sen kolla vad "Frizzly" har att erbjuda för föda idag.

Detta är en vanlig syn i soffan..Ibland ligger hon upp o ner o bak o fram,och det ser verkligen inte bekvämt ut,men hon brukar snarka så jag antar att det är skönt.

Detta är däremot inte en vanlig syn bakom soffan,men häromdan hittade vi den när vi möblerade lite.
Det är inget somm tillhör vår familj,men jag vet vems det är..
Vi hade besök för några helger sen och festade lite,och det är Damen i sällskapet som tappat den..
Tänkte sno den först,men jag kunde inte..Fan vad taskigt haha..
Eller hur "Jacken"?

Ne,just det..Disk o Frizzly var det!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: