fredag 15 januari 2010

Mitt Barnbarn....

När lille Sixten brukar vara hos oss så vill han att man ska rita..Han ger mig pennan och så säger han vad jag ska rita. Ofta är det Kockey=hockeyklubba ,katt napp osv.
En dag när han var här så ritade jag en grej och frågade vad är det här?

Bilden nedanför är just den,när jag frågade vad det är-och ungen svarar Mommo.........
Jag bröt såklart ihop och Han kollade på mig ungefär som"Ja,men det ser ut som dig Mommo"
Fast han säger inte Mommo,utan Murmur...
Jäkla skitunge,jag vill ju så gärna nypa honom..

Murmur....Hahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Vilken underbar Blog du har. Detta Blog är mycket mer än vanlig Blog. Oj, om jag själv bara vågar försöka nåt sånt!?

Catta sa...

Tack. Klart du vågar försöka. Hör gärna av dig om du startar en blogg så jag kan kolla.