tisdag 19 januari 2010

Ack,ack,ack....

Hade tvättstuga igår och det brukar ju vara ganska kul,men nu sista tiden har jag haft så ont i rygg o axlar så det var bara en plåga..Efter tvättpasset kunde jag inte göra nånting..Hade bara ont,ont o låg och försökte slappna av..

Så som det ser ut känns det i ryggen och axlarna..Usch.



Och så skulle jag vilja beställa helt vanliga skomakarlampor till köksfönstrena. Är lite trött på stående fönsterlampor.
Igår såg jag en så snygg frisyr på en blogg.Det är en tjej som jobbar som frisörska och så gör hon dom snyggaste naglar jag sett.
Jag hittade hennes blogg genom min stora son som känner henne.
Problemet är att OM jag nu skulle klippa av mig håret så skulle jag vilja göra det hos henne,för jag vill gärna "gynna" henne när hon just startat upp sin salong :-) MEN hon finns i Uppsala,och det är ju lite bökigt med tåg hit o dit osv..Men,men..Man skulle ju kunna slå två flugor i en smäll och beställa tid hos henne och hälsa på Sonen samtidigt..

Vi får se,vi får se.

På förmiddan idag ska jag gå och vara barnvakt till mitt Lilla Barnbarn och det ska bli så trevligt.

Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer: