torsdag 25 februari 2010

Hälsovecka?

Har handlat hem lite medikament..

Treo till mina onda kroppsdelar..

Värmande liniment.Har testat massa sorter,men detta HÄST-linimen är det bästa jag provat.

Kylande Hästliniment.

Solsken i brusform.

Och Massor av Broccoli...


Nu vore det väl själve fan om jag inte ska piggna till lite.

Nu ska jag blunda en stund innan Robban ska upp.

Tänk om man kunde få gå o lägga sig o sova en vecka?
Eller,jag skulle va glad om jag fick sova EN hel natt. Det blir tröttsamt att vakna sisådär 5-6 ggr per natt.Micke brukar säga-"Men blunda bara och somna om",men det går inte,för när jag vaknar så kastar sig benen över sängkanten automatiskt o jag måste gå upp en sväng.
Ibland avskyr jag verkligen nätter :-(
Kanske införskaffa en gummiklubba så kan Micke "donk" i skallen på mig när jag vaknar :-)

Inga kommentarer: