torsdag 8 april 2010

Gudstjänst i Tvättstugan.

Har hållit på i tvättstugan sen 7 i morse,och ska fortsätta ett tag till.Tänkte få undan allt idag.Jag o grannen har gjort en "kupp" (men säg inte till nån) så hon har bokat tiden efter mig,så får jag ta den tiden också,sen kl 12 flyttar jag min "plupp" till passet som börjar kl 17-21 så hinner allt torka ordentligt..Tvättstugan börjar bli så dålig,så både torkrummet o tumlaren skulle behöva ses om,men det dröjer nog.
I morse vid 05:20 när jag och hunden följde Micke en bit så skulle han vara så där rar och säga "Hoppas det går bra i tvättstugan" för han vet ju att jag brukar få så ont när jag släpar tvätt,men jag vet inte vad han tänkte på för istället sa han "Lycka till på gudstjänsten" hahaha..Vi kollade på varann o skrattade sen pussade vi hej då..Och när jag kom in så bröt jag så klart ihop och gapskrattade här i min ensamhet..Hunden tittade o trodde väl jag var tokig igen.
Gudstjänst i tvättstugan-Halleluja..
Nu ska jag spikmatta mig en timme tills nästa vända.


Fatta att man skulle bli rädd om man såg detta när man kom ner o skulle byta i maskinerna..Fiii fan..Jag hade då pissat ner mig av skräck.

Inga kommentarer: