fredag 9 april 2010

·'★¸.·'★ Mat är underbart.·'★¸.·'★

God Morgon.
Jag brukar sitta och leta efter trevliga matbloggar och se om jag hittar nåt kul och spännande recept.
Hittills har jag inte hittat nån som jag direkt har fastnat för.Dom flesta jag sett är röriga och har dåliga bilder,så då är det inte så kul att läsa.
Men helgen satt Jag o Micke och glodde runt lite och plötsligt så dök den upp,en matblogg som fick oss båda att sitta länge och läsa och drömma oss bort i matens värld..
Väldigt snygga bilder och snyggt och bra skrivet.
Så vill ni se en bra matblogg så kika in här:
Av mig får Tina ★★★★★ för sin härliga Blogg

Nu blir det lite mer kaffe och sen har jag ingen aning vad jag ska göra..
Nu ljög jag,för visst har jag en aning.Jag har två stora blå ikeakassar med färdigvikt tvätt som ska in i sina skåp och lådor.Hade inte orken igårkväll,men det gjorde inget för dom står kvar exakt där jag ställde dom.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer: