torsdag 1 april 2010

Hej å hå..

Härligt väder idag..Det verkligen spöregnar här..Kan vara mysigt om man inte behöver gå ut,men jag hoppas det har slutat tills Älsklingen ska cykla hem från jobbet. Idag slutar Micke kl 13,och är ledig till Måndag..Mys,mys..
Ofta när Micke slutar tidigt så brukar vi vila middag så där på dan,och bara mysa o sega oss,och det är så gosigt..

Jag tänkte jag skulle fixa lite och byta färger o så här på bloggen till nåt "vårigt"..Ska kika lite efter nåt fint sen.

Påsk nu då..Jag kommer ihåg förra året till påsk då var det så fint väder och vi var ute o promenerade hela påsken.Få se hur det blir nu,om det ska regna hela helgen..Jag skulle vilja ha ett par fina gummistövlar,men dom jag har sett kostar ju jättemycket,och inte betalar jag flera hundra för ett par gummistövlar,aldrig i livet..
Och så har jag sagt lite fint till Micke att han skulle behöva ett regnställ,när han cyklar till o från jobbet i sånt här väder,men han tittar bara på mig o mumlar lite,så jag antar att det inte är aktuellt..

Nu är det dags att väcka Robban o skicka iväg honom,sen ska jag ta tag i disk o sånt.

Vi hörs.

Inga kommentarer: