tisdag 8 juni 2010

Ja jäklar..

Vilket härligt väder.
Fint som fasen.
Jag borde gå ut på en långpromenad,men det ska jag inte för jag ska putsa några fönster nu.Orkar inte ta alla idag för då kommer min rygg o axlar att strejka totalt imorgon.

Jag ska greja på här,sen om det finns tid så har jag ju massa bilder att lägga ut från sista tiden..tror jag i alla fall,hahaha..Jag har flera hundra bilder i datorn så det är nog dags att rensa lite och lägga dom som ska sparas på webbalbumet.

Längtar efter min kärlek..
Jag är så jävla lyckligt lottad som har dig Micke.
Vi har så kul och mysigt varje dag.
Till och med att gå till affären med dig är mysigt.
Så härlig känsla att bara älska mer och mer för varje dag.
Jag Älskar dig så mycket raring.

2 kommentarer:

Sussie sa...

Härligt med kärleken ! Ta hand om dig / er min kära kusin !
Kram Sussie

Catta sa...

Ja,eller hur Sussie,Kärleken är bara bäst :)
Kram <3