onsdag 9 juni 2010

Ja,just det..Vår utflykt vi gjorde..

Fan vad glömsk jag är..Jag skrev ju detta inlägg tidigare och skulle återkomma.
Ok,nu återkommer jag,hehe..
Vi fick besök på Fredagen av Mickes bror som bor i Sthlm,för vi skulle åka och gratulera Svärmor på hennes födelsedag på Söndan,och så var det ju Morsdag också,så det blev liksom "två flugor på smällen".
Vi pysslade en Smörgåstårta som vi tog med oss.

Stannade till vid Ica,för Conny skulle handla dricka och några Triss till Deras Mor. Detta är för övrigt en riktigt dyr butik att handla i..Fast dom har en skojig och billig avdelning med massa "krafs",ni vet sånt man inte behöver,men köper ändå för det är just så billigt.

En Blomma hade vi med oss..

Det var så kul när vi kom för Berit o Raimo hade ju sett här på bloggen att vi skulle på en utflykt,och dom hade ingen aning om vad vi skulle göra,och inte att Conny var här,så när hon öppnade dörren så blev hon ganska paff..jag tror hon sa nåt i stil med -"Men va fan,o sen liksom var hon på väg in igen..Haha,men hon kom ut,o vi kom in,smörgåstårtan var god och Berit vart nöjd med besök av sina Söner.

Vi hade en väldigt trevlig helg,och hoppas Conny kommer o hälsar på snart igen.På Mickes semester ska vi ta oss en tur till Sthlm o hälsa på Conny en sväng och förhoppningsvis min gulliga Kusin Sussie också.

2 kommentarer:

Sussie sa...

Ni är så välkomna när ni vill!
Skulle vara skit kul att ses och äta massa gott. Och till det något gott att skölja ner maten med...
Kom kom
Kram Sussie

Catta sa...

Det blir nog tidigare än på semestern som vi ses :)

Frågan är om skrattmusklerna pallar? :)