lördag 17 juli 2010

Mera Kusin vitamin..

Vi hade ju besök av min Kusin Sussie och hennes man Peter för nåt tag sen,o det är lika med bilder från den träffen..Vissa var jag helt enkelt tvungen att deleta för alltid ut i världrymden..

Sussie och Jag..Ni ser att vi är helt normala och försöker på inget sätt göra oss fina på bild..Ni vet det där med att dra in kinderna,suga in dubbelhakorna och samtidigt le..Hur jävla lätt är det???Och att jag har huvudet på tangentbordet är en annan historia..Hahaha

Två mycket omtyckta män av två mycket kära kusiner.Micke o Peter har en viktig disskution,eller så diggar dom musik.

Sussie fick Robban att kladda in vitlökssmör i bröd..Bra gjort Sussie,för alla vet väl hur läskigt det är att få massa äckligt kladd på fingrarna..Robban gjorde dom godaste bröden till det goda köttet Sussie fixade.

På nattkvisten var två av oss 4 ganska trötta..Naaw,så sött dom sover.Jag o Sussie poppade musik o hade skitkul.

Micke slocknade en vända och Sussie o Jag gjorde det gamla hederliga "måla-den-som-slocknar-först-tricket" på honom.Det som var roligast var att när han sen vaknade o gick på toa för att kräka upp det onda så kom han tillbaks o sa-Fy,fan,jag mådde så illa så jag blev helt röd runt ögonen..Exakt då tror jag att Jag o Sussie pinkade på en sväng..Hahaha.

Älskling med rosa ögonskugga o lite läppglans..


Inga kommentarer: