lördag 17 juli 2010

Hamnkrogen igår

Mysigt vi hade igår..Vi tog en ryggsäck med några kalla öl och vandrade iväg ner mot hamnkrogen.
Vi gick o mös och bara hade det allmänt trevligt.Vid scoutstugan tog vi en kisspaus,typ..
Sen förbi kykan,över kyrkbron och över slussarna.Det är så vackert i Västanfors.
När vi skulle över Prinsessan Viktorias Slussport så var det massa småkillar där som hoppade o badade och jag frågade om dom träffat några vattensnokar,och det hade dom men det verkade inte störa dom.Vattensnokar är nog snälla innerst inne,men jag vill nog inte bada där det finns såna...
Väl nere vig hamnkrogen så insåg vi ganska snart att vi var lite sent ute för det fanns inte många sittplatser,men vi hade tur och hittade två platser vid ett bord och där satt en Skinnsbergstjej jag kände igen sen längesen..Vilken underbar kvinna! Tack söta M,för dina fina ord och råd.

Träffade såklart några "rötägg",men dom ignorerade vi.

Så gulligt också för plötsligt knackade nån försiktig på min axel o frågade om inte jag var Emil,s Mor och när jag kollade så var det ju en mycket trevlig kille som min stora son "lekte" med när dom var små buspojkar..Så kul när dessa grabbar kommer fram o hälsar.

Nästa vecka när Mickes bror Conny kommer så ska vi gå ner o käka nåt gott och ta nån bira..Kommer bli så trevligt.

Inga kommentarer: