lördag 17 juli 2010

Skurktuna....

Som sagt..Jag har ju massa bilder i datorn som jag inte lagt ut,så här kommer några från när vi var i Skultuna och hälsade på Kusin Kenneth och hans familj.
Detta är dom "rumsrena" bilderna,resten har jag deletat ut i världsrymden..Hahaha
Det är så drygt att lägga ut bilder här på Blogger,så dom hamnar lite hur som helst.

Micke testar Wii Bowling..Det är viktigt att ha senilsnöret runt handleden så man inte råkar kasta kontrollen in i tv,n när man svingar iväg bowlingklotet.
Nån gång ska vi nog skaffa ett Wii o sen spela som galningar.Det är ju jättekul.

Och vi spelade biljard,och jag vet inte varför men man var tvungen att ha nån hatt på sig..Säkert nåt Kenneth lurade i oss...

Jag älskar verkligen Irish Coffee <----stavning?
så jag blev himla glad när Kenneth kom med dessa..Mums..Micke var lite väl onykter vid denna tidpunkt så jag sög i mig hans också..

Wii Bowling..Jag vill minnas att Kenneth vann,hans dotter kom tvåa,jag trea o Micke sist..
Jag borde ha vunnit för jag gjorde flera strikar.He,he..

Jag har alltså inte träffat min Kusin sen vi var små,och tro mig,det är längesen..Så när vi for hemifrån så tog vi med en gåva..Ingen blomaffär var öppen,så det blev en Slags "Kunta.Kintefigur" vi hade hemma..

Jo,men hatten var på,fast jag vet inte om jag ens träffade rätt boll...

Zeb Macahans sysslings sons föredetta brorsbarn Micke.S

Biljardkulorna innan första stöten..

Å "Tvättis" var med också,fast senare på natten när alkoholen gjort oss skitsnygga så låg han och sov så sött.

Vi hade en mycket trevlig afton i Skultuna,och jag vet inte men det är nåt med både mina syskon och uppenbarligen kusiner också som gör att man skrattar ihjäl sig vissa stunder..Dom är inte kloka!

Inga kommentarer: