fredag 29 oktober 2010

En timma kvar på tvättiden..

Och hur många maskiner har jag hunnit med?

Noll.

Jag smög ner i morse med kameran och kollade läget där nere,och på en av alla uppbrutna förrådsdörrar ser jag detta!! Det syns inte men dörren står lite öppen,och på insidan sitter förmodligen ett tumavtryck i samma kulör som dessa fingermärken..
Hur jag lyckades ta upp kameran ur fickan,sätta på den och ställa in blixt och fan vet allt,medans det förmodligen stod en kallblodig mördare bakom dörren mindre än 1 meter ifrån mig,det vet jag inte.

Det är ju blod,eller hur?

Klart det kan va nåt annat,som chokladsås,eller bajs..Men hur ofta går folk ner i källare och smetar chokladsås eller bajs på en uppbruten förrådsdörr?

Jag småsprang därifrån och väntar med tvätten till antingen Micke är hemma under helgen och hänger med ner,eller tills vi skaffat oss en maskin här uppe i lägenheten.
Så har nån en billig tvättmaskin till salu så hojta till.

Fy fan..Sånt här är inte bra för psyket.

Inga kommentarer: