lördag 30 oktober 2010

Kaffe

God Morgon,eller kanske God Förmiddag? Jag har varit vaken sen strax efter 5, men låg kvar o drog mig ända till halv 8..Skönt det.

Vi la oss tidigt igår för vi var ganska sega och lite uttråkade..

Inga planer idag mer än det vanliga-dvs disk,plock o sånt. Tråkiga dagar när man inte kan göra nåt lite roligare,men,men..

Familjen sover ännu så jag sitter här med Hunden som sällskap o dricker kaffe och glor runt lite.
Pälspollarna sover också och det är skönt.

Det är verkligen tråkigt väder idag,helt mulet,grått o äckligt.Kanske skulle klistra upp bilder på sommar o sol utanför alla fönster?

Nä,nu ska jag leta fram lite positivitet,annars blir ju denna dag helt körd.
Hörs säkert igen.

För övrigt blir jag skapligt irriterad på folk som ska höra av sig men inte gör det.Jag hatar att tjata!

Inga kommentarer: