söndag 31 oktober 2010

Vintertid.

Jag blir lika förvirrad varje gång det är dags att ställa om klockorna.
Jag visste ju innan vi somnade att när jag vaknar så ska jag tänka en timme bakåt,vi brukar ställa om klockorna när vi vaknar och inte på natten,för då blir jag ännu mer förvirrad.
Så jag vaknar och kollar mobilen som visar 06:02,går upp sätter på kaffe,pinkar med hunden,sätter på datorn och se där..Klockan är ju bara 05:nånting.
Känns inte helt ok att vakna 05:02 en Söndagsmorgon..Jag tror detta det blir en lååång Söndag,som att inte Söndagar ändå är veckans absolut tråkigaste dag?
Den är slutet på en vecka och början på en ny-samtidigt..
Jag gillar inte Söndagar!

Förvirrad...

Fast jag ska fixa en efterlängtad frulle till Micke sen när han vaknar,vilken inte blir än på flera timmar.
Det blir Engelsk fettofrukost-dvs Äggröra,bacon,korv och bönor.

Inga kommentarer: