torsdag 18 november 2010

Tjäna Pengar på att Blogga.

Jag har funderat på det här med om det verkligen går att tjäna pengar på att blogga. Jag kollade runt lite och hittade Frossle.com .Och jag är ju ganska nyfiken så jag ville testa. På bara ett par minuter var jag igång och jag ska erkänna att jag var skeptisk,men det fungerar verkligen. Man tjänar alltså pengar genom att lägga ut annonser på sin sida, och det som jag tycker är bra är att man väljer själv vilka annonser man vill använda.

Registrerar du dig på Frossle så får du en välkomstbonus på 50 kr!

Så om är lika nyfiken som jag så kan du surfa in HÄR och läsa mer.

"Frossle.com"


Lycka Till!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Joo det är det:)men den ska förmodligen hänga i ett annat rum:)

Hur mkt pengar tjänar man på det där?

Catta sa...

Tröttnar du så vet du vart vi finns ;)

Vissa tjänar flera hundra i månaden och vissa mindre,det beror mycket på hur många besökare man har och självklart tjänar ju "storbloggarna" mest,men det är kul att testa och speciellt när man ser att det faktiskt funkar. :)
Man förlorar ju inget själv på det..