onsdag 24 november 2010

Jag hade inget Gevalia hemma igår.

Skulle ju pyssla och greja igår,men Jag fick oväntat besök av Syster och hennes minstingar.
Syrran skulle uträtta ett ärende på stan här igår så jag passade Lilla Tintin o Pelle under tiden.
Tintin Är helt galen i Hello Kitty-saker så hon hade fullt sjå att hinna titta på alla fina saker i butiken,medans Pelle satt i vagnen och blåste spottbubblor och dreglade.
Sen fick TT nåt ryck och smet iväg flera gånger,och jag efter med Pelle i Vagnen..Haha.
Hon for in som ett jehu på Mobiltelebutiken och rev åt sig nån grej och sa att hon ville ha den,sen vidare in på Restaurangen på Coop och ställde sig och flinade åt matgästerna.När vi började gå för att möta upp Syrran,då smet TT in på Äldreboendet,där dom just satt och åt lunch.
Hon är snabb som en vessla.

Kallt som attan var det igår så vi handlade med oss lite fika och gick hem till oss och värmde oss med kaffe,mackor och Tom&Jerrykex.
När att Syrrans Sambo kom och hämtade upp dom,la jag mig på soffan och skulle bara sträcka ut mig lite,sen vet jag inget mer förens Micke ringde EN timma senare.
Jag däckade totalt.

Idag måste jag bli klar med det jag inte hann igår,för jag vill ju börja förbereda för Adventspynt på Söndag..Eller kanske Lördag redan..

Nu lite mer kaffe och sen sätta igång.