onsdag 24 november 2010

Mat är gott!

Idag har ju hunnit med en del av vad jag skulle,trots att det går på lite halvfart.
Bättre halvfart än ingen fart alls.

Igår blev middagen en Grönsaksgratäng,som jag slängde ihop.
Så jäkla enkel o bekväm mat.

1 Påse broccolimix=Broccoli,Blomk
ål,Morötter (frysta)
Så mycket kassler man vill ha
1 Kelda ostsås/4 ostar
1 Grädde
Riven ost om man vill
Blanda allt i en ugnsform och kasta in i ugnen tills den skriker om nåd.
Ät o njut. :)

Jag stod och rotade i frysen nyss och kom fram till att idag får det bli nånting med kycklingfilé.
Tänkte strimla o steka kyckling och sen göra nån krämig sås och slänga ner purjo,champinjoner och kanske majskorn.
Och nån slags pasta till det.
Tror det kan bli gott.

Nu ska jag fortsätta greja här och sen klä mig varmt och ta en promenad med Hunden.

Inga kommentarer: